יום חמישי, 30 באפריל 2015

חצי יום בניו יורק עם ילדים | וושינגטון סקוואר, בית קפה עם קטע ושוק אומנים

לפני שבוע במקרה התגלגלנו ליום עירוני ונעים עם הילדים. כולם חזרו מרוצים, מדד הקיטורים ירד ושאר הסופ"ש לא הרגשתי צורך לנג'ס לכולם ש"יאללה, תזיזו ת'טוסיק כבר מהספה!".

אז אני עושה Share. אתם יכולים לעשות Like.

התחלנו ב - 
Washington Square - ככה - עמוסי נישנושים (כמו תמיד) בתיק בה"ס משנת 1983 יצאנו לכיוון Washington Square' , מרכז הווילג'. ברור שאני לא מחדשת פה כלום לאף אחד.  הילדים הצטיידו בגירים ענקיים - כל אחד תפס פינה וקישקש להנהתו, כשאני מוצאת את עצמי ב8 דקות של שקט על ספסל עם הקפה שלי (יותר נכון...תה מנטה).  גם הבעל לא ניג'ס.

הפארק לפני מיליון שנה.
ברקע להקת מתופפים ומעלינו בועות סבון ענקיות.

כמה ספסלים מאיתנו התמקמה אשת יוני הלבד.  זאת אומנית ניו יורקרית אסלית שגם פעילה מאוד מכל מה שקשור לסביבה וגם יוצרת. מכאן נוצר סיפור אהבה עם היונים. ממליצה לבדוק!!! הילדים נקרעו מצחוק והקטנה כמעט ברחה עם אחת הביתה. אל דאגה....ליונה ולהקתה שלום.
יונים בוושינגטון סקוור
כשהילדים עשו קולות של שטיח רעב....בעלי הפתיע בבית קפה קטן, עם נישנושי lunch לא מהטובים שיש אבל עם קטע קטע, ממש מעבר לפינה. The Uncommons. מקום קטן על Thompson and W3rd שכל כולו מקודש למשחקי קופסא. לא, לא סולמות וחבלים סירקה 1962, אלה כל משחק שאתם יכולים לחשוב או לדמיין וקהל היעד הוא בכלל מבוגרים (כאלו שמשחקים דרקונים ומבוכים לילות כימים) ולאו דוקא ילדים, למרות שגם להם יש פה מבחר עננננקקקי. כמובן שגובים תשלום עבור כל אחד שמשחק אבל אין הגבלת זמן (נדמה לי) ויש מאות משחקים. כל ילד בחר משחק, ואחכ עוד אחד ועוד אחד ועוד אחד אחרון. בעלי התענג עם בירה ושיחק עם הגדולה Battleship והקטנים נהנו לערבב את החלקים של הרמיקוב עם החלקים של הדומינו.

הילדים משחקים Operation
בנתיים כשהם רבים על מי באדום ב"ארבע בשורה אחת", אני התגנבתי לי החוצה ושוטטתי לכיוון Bleecker. כל הרחוב מדליק, צעיר, בוטיקים, בתי קפה ואוירה כייפית.

ממש מעבר לפינה ב Bleecker פינת Thompson גיליתי את The Market. שוק אומנים מאוד גדול - סבונים, תכשיטים, ביגוד, פריטים לאספנים, מנורות שולחן, הנעלה ועוד ועוד. הברחתי את המתבגרת מהמשחקים ושוטטנו לנו בשקט. כמובן שיצאנו עם שלל. כל אחת משלה.



זהו. כמעט. שניה לפני הצעידה הביתה....עצרנו לתת לקטנים להוציא את עוד טיפת האנרגיה שהיתה להם בגן המשחקים החדש של Washington Square Park. אמנם הדשא סינטתי אבל השריצה עליו אמיתית.



 חזרנו הביתה מרוצים אך רצוצים .למחרת אף אחד לא זז מהספה.




תגובה 1: