יום חמישי, 23 באפריל 2015

5 המלצות לתחילת האביב בניו יורק | אני בדרך

התחיל האביב. קצת קר, קצת חם.... תירוץ להתחדש בעוד מעיל מעבר...אין ברירה.
אז מה בתכנון?? כמה דברים גם לגדולים, גם לקטנים.

1. כל אפריל....בטח גם במאי : לראות את פריחת ה Cherry Blossom בBrooklyn Botanical Garden. חובה חובה!!!
בגלל החורף הארוך ולא פשוט שהיה פה ....הפריחה קצת מתעכבת....אבל אפשר לעקוב ולדעת אם כבר ענני הורוד השמיימיים פורחים או שכדאי לחכות עוד טיפה. פה ממש בקישור, גלגלו מטה ותראו מפה של כל עץ ועץ  http://www.bbg.org/discover/cherries
כאן תראו כמה עצים פרחו ובאיזה שלב הפריחה. זה ממש Real Time.  הילדים כ"כ נהנו להתרוצץ במרחבי הגן. תביאו נשנושים ושמיכה לעשות פיקניק.
חוויות מהגן המופלא בשנה שעברה :הדובדבן שבקצפת

יפה בורוד


2. יום שבת ה 25 לאפריל, 10 בבוקר : לצאת לפסטיבל השנתי בTribeca Film Festival . מזלי שאצלי זה ממש בשכונה. אטייל עם הילדים לזלול, לראות קצת ריקודים,  והשנה המארגנים התחברו עם ESPN להציג כל מיני משחקים חדשים ולקמבן שכמה מכוכבי הספורט הגדולים יסתובבו בין פשוטי העם. בהחלט לילדים.



3. עכשיו עד יולי 2015: בילדותי, זכיתי לראות את אחת ההופעות האחרונות של Yul Brynner, שחקן אגדי שבסוף ימיו שיחק על במות ניו יורק במחזמר The King and I. עכשיו, יש הפקה מחודשת בLincoln Center של המחזמר והביקורות חבל"ז. מתה ללכת לראות, לא בטוחה שאקח את המתבגרת - ההופעה כמעט 3 שעות (!!!) . סבבה עבורי, לה קצת ארוך.


4. מתחילים עכשיו ו עד סוף הקיץ: Brooklyn Flea . שוק פשפשים של ישן, חדש, עבודות יד, פרטי וינטז' בכמה לוקיישנים בברוקלין. כמובן שיש עגלות אוכל איכותי ומבטיחה שתחזרו הביתה אם איזה שטות שתראה מדליק על הקיר. יותר למבוגרים, אבל לילדים גם אפשר למצוא איזה קישקוש שיעסיק אותם.

יאללה באלגן
5.  עוד שבוע זה קורה.....פותחים מחדש את מוזיאון הWhitney. המוזיאון עבר דירה לדאונטאון במבנה חדש דנדש עם עיצוב חדשני ושונה.  המוזיאיון מציג אומנות אמריקאית עכשוית.  לכל הפריקים של האומנות ביננו (גם לאלו שלא מבינים בזה כלום רק נהנים להסניף קצת מיצגים מדליקים וריח שמן על הקיר כמוני ...) כבר שמעתי המלצות אז אני ממליצה ללכת (לא צריך לרוץ....המוזיאון לא יברח) לבדוק גם את הלוקיישן החדש  על הנהר. אפשר לקנות כרטיסים מראש. ממליצה גם לילדים למרות שלא הם קהל היעד אבל קצת קולטורה לא תזיק לאף אחד.


מוזמנים להצטרף אלי לחזור לטרוף את העיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה