יום שבת, 25 במרץ 2017

עוד 5 המלצות אביביות בניו יורק,חלק ב׳ | משחק, מסיבה, אומנית, שוקולד והרבה הרבה סלבז

זה לא נגמר. עוד המלצות לאביב: (למי שפספס את Part 1 לחצו פה)

Georgia OKeeffe 

מה זה: תערוכת אומנות של Georgia  OKeeffe
למי: לחובבי אומנות ולילדים בוגרים שלמדרו עליה בבה״ס
איפה: Brooklyn Museum
כשלמדתי בניו ג׳רזי בתור ילדהחוויתי בבה״ס ציבורי ממוצא במעטפת תוכנית לימודים סטנדרטית ולא מעניינת במיוחד את אחת הפרסונז  המדליקותשונותמעניינות ומשפיעות על עולם האומנות as we know it. 
היא נחקקה במוחי הקטן (אז...היום קצת יותר גדולוהופ 20 שנה אח״כ בכורתי גם למדה עליה בבה״ס ציבורי אחר מעבר להדסוןהתערוכות שלה מסתובבות בעולם וכבר שנים אני מפספסת אותהאין פה בשורה מטלטלת לאנושות אבל יצירות יפות לכל גילנעימות עם סיפור מרתק מאחוריהן׳גורג׳יה אוקיףסוף סוף ב  Brooklyn Musuem ה3 למרץ׳ עד ה23 ליולי.

Black Party

מה זה: מסיבה אל תוך הלילה, קצת משוגעת Black Party
למי: גדולים (!!!)
איפה: את המיקום מעדכנים רק ברגע האחרוןכבר שנים אני מתכננת להגיע למסיבה הזאתמסיבה black light  מטורפת שמתחילה בלילה ומסתיימת בבוקר אחרילא ברור לי למה עדיין לא צלחתי אותהחושבת שאולי אני חושבת שאני לא מספיק קולית עבורהגם יש לי הרגשה שאעלה שם את הגיל הממוצע ב25 שנהכמובן שהמיקום לא ידוע …רק ברגע האחרון מעדכנים את הגיבורים שהחליטו ללכתאולי השנהנראהאבל גם אם כן וגם אם לא…..ברור לי שזאת חוויה חד פעמית בניו יורק שחייביםמתישהולחוות

מתחיל ב 11 בלילה ב1 באפריל ומסתיים ב2 בצהריים ב2 באפריל. 

Harlem Globetrotters

מה זה: משחק כדורסל הומוריסטי אבל רציני Harlem Globetrotters
למי: לכל המשפחה
איפה וכרטיסים: Barclays ב Brooklyn
כשהייתי בת 10 הלכתי לראות משחק כדורסל בניו יורקלאלא את הניקס או את הסלטיקס ,קבוצה אחרת שבכלל לא על הראדר של הNBA אבל משעשעת לא פחות אם לא יותר. Harlem Globtrottersכדורסל שכולו שואו מדליקמצחיקמפתיעפעלוליםשיגועים והפתעות על הפרקטהשנה לוקחת את הילדים שלי בברקליז בברוקלין.
השני באפריל.

ChocoStory

מה זה: מוזיאון שוקולד Choco Story
למי: לכולם
איפה:350 Hudson St.
New York, NY 10014
חושבת שזה כבר נפתח מזמןאבל מוזיאון שוקולד ממש פה ליד ועוד לא הייתיחייבת לדגוםאם הקרציות יתנהגו יפה אולי אגרור גם אותםיאם! הוקם ע״י   Jacques Torres, טבח קינוחים מאוד ידוע. יש טעימות, הסטוריה, מיצגים ועוד. מתחילה את הדיאטה לקראת הביקור כבר עכשיו. 



Celebrity Plays on and off Broadway

מה זה: הצגות עם סלבז (אמיתיים כאלו)
למי: בד״כ לגדולים
איפה: בתאטראות בעיר
אחד הדברים (מבין רביםשאני אוהבת בניו יורק זה משהו עמוק אינטלקטואלי עם ערך פילוסופי כבדלראות סלבריטיז בכל הזדמנותועם אפשר להצמיד לזה איזה הצגה עוד יותר שווהאז……יש חיה כזאתהצגות (באמת שוות - לא לגמרי דביליותעם כל מיני סלבז מהביג סקריןוכןהן מאוד פופולריותלאו דוקא לפי הביקורות על התוכן אלא כמובן על השחקן|שחקנית שמשחקים בהןממליצה להזמין מראשיש כל מיני טובות שאוטוטו מתחילותתוכלו להגיד שנשמתן את אותו האויר של ג׳ייק גילנהולבט מידלר ועוד כמה סופר סטארים אחרים. מתי? העונה כבר בעיצומה ויש אל תוך הקיץ. 


רצה לבדוק כמה חוויות אפשר לדחוס לביקור קצרצר של 7 ימים…..יש לי הרגשה שהההרררבה.

סי יו סון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה