יום רביעי, 6 באפריל 2016

המלצות חדשות לתחילת האביב בניו יורק | אפריל 2016

אני יושבת וכותבת פה במעיל פוך. אוף!!! נמאס קצת אבל יש כ״כ הרבה דברים שקורים בעיר עכשיו שאני אופטימית אבל זהירה :)
ישר לעניין

1)  Tribeca Film Festival | למבוגרים.
מה זה? לפני מלא שנים רוברט דנירו עם כמה מעמיתיו הפחות מפורסמים החליטו להביא לשכונה רעועה (דאז) קצת קולטורה ומפה לשם התחיל אחד מפסטיבלי הקולנוע הידועים ואקסקלוסיבים יותר שיש בעולם. היפים והיפות באים לראות סרטים איכותיים שלאו דווקא כוללים סופר סטארים. ברחבי העיר - בעיקר בדאונטאון. סרטים באורך מלא, קצרים, דוקו וכל מיני Talks של השחקים והבמאים. זה אייקון ניו יורקי שאני ממליצה לחוות לפחות פעם אחת. ההמון בד״כ באטרף על כרטיסים - אז תכנסו כבר עכשיו ותראו מה נשאר. 13-24 לאפריל.

2) שווקי פשפשים מחוץ לעיר | לרציניים.  יש לי פה חברה וירטואלית ששמה אותי בכיס הקטן מבחינת המלצות מחוץ לכתלי מנהטן. (לא אזכיר את שמה ק׳ ( רק אגיד ששמה מתחרז עם סרן)). היא מזמן הדליקה אותי על כל מיני שווקים מחוץ לעיר שדורשים השכרת רכב (למי שאין.....אני), בייביסיטר לילדים (ממש לא נראה לי לסחוב אותם איתי לזה), אולי אפילו לילה מחוץ לבית (הקונים הרציניים כבר מתחילים את השופינג ב 5 בבוקר - סיריאסלי!).  יש אחד במיוחד שיש אותו רק איזה 3 פעמים בשנה.  אחד בBrimfield בערבות מסצוסטס.http://www.brimfield.com
עוד אחד ב New Milford קונטיקט.http://www.etflea.com

3) Off Broadway | The Woodsman הצגה גם לילדים- תאטרון בובות לילדים גדולים ומבוגרים. ספין אוף של הקוסם מארץ עוץ בהצגה קצת קודרת עם איש הפח. ללא הרבה מלל אבל עם יצירתיות סוף. ככה לפחות נראה. אני לוקחת את בת ה 12 ועדיין מתלבטת על בן ה7.  באתר ממליצים לילדים מעל גיל 8.  אפריל ומאי.

4) שופינג | Liebskind. אתם בטח מכירות את המותג. ות׳אמת כבר מזמן ירדתי כבר מהם. אבל פתאום השם צץ לי שוב במסך (פייס או אינסטא או גילט....לא זוכרת כבר) והחלטתי לבדוק. הופתעתי לטובה - צבעים אביביים מהממים, גדלים גם לתיק שק וגם לכזה קליל של אחה״צ, מחירים יותר גבוהים וגם סייל. בקיצר - הכל מהכל. ומה שאני הכי אוהבת העור עצמו - רך למות. (אני חורשת את האתר כבר 48 שעות רצוף - ולא מצליחה להחליט).
טוב נו - אם את כבר בשווג - תבדקו גם את Cuyana.com

5) מסעדה חדשה Vandal New York  . עוד לא הייתי אבל כבר פעמיים דחיתי את ההזמנה שם (בעל בטיסות, ילדים חולים.....תירוצים די עלובים). מהחבר׳ה של Tao ושף קריס סנטוס מסעדה ב Bowery - השכונה הכי מגניבה בעיר. באמת!!! ספין של אוכל רחוב אבל ברמה, סובב עולם, עם בר, מסעדה, גינה קטנה וcellar. שתי קומות. לא פשוט להזמין מקום. אתם תמיד יכולים להגיד שהמלצתי....מקווה שלא יושיבו אתכם ליד השירותים :) (וגם פה - חברה מהצד השני של היבשת המליצה...)


 לעבודה!!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה