יום שבת, 19 בדצמבר 2015

המלצות דצמבר בעיר | שניים מתחת לאדמה, אחד מעל ועוד רשימה ארוכה של כל מיני לחופשה

זהו......למרות שבשבת הסתובבנו בחולצות קצרות ביוניוו סקוור אנחנו ממש בחורף ניו יורק (לא) ממוצע. יש עוד כמה ימי חסד עד לחופשת הקריסטמס אבל למי שנשאר בעיר (ולא תכננן כבר לפני 9 חודשים לצאת מהעיר)  - אל דאגה (אני יודעת שלא כ״כ דאגתם, או לפחות ניסיתם להתכחש לשבועיים חופש עם הילדים בבית) יש מה לעשות. טוב - כמה המלצות באמת שוות :

1) עם ילדים. מוזיאון קטן, בברוקלין שהכניסה אליו מתחנת סאבווי - כי כל המוזיאון בתחנת סאבווי ישנה שנסגרה. מוזיאון התחבורה. NY Transit Museum. יש פה קרונות מכל הזמנים, אפשר לגעת בהכל ולהכנס להכל. קטן, נחמד שווה לשעה שעתיים. גם הגדולים והגם הקטנים היו בעננים. אני חושבת שישבנו בכל סוג קרון שיש מתחילת המאה. במיוחד לימים קרים.


2) בעיקר לגדולים אבל לא רק. עוד מקום מתחת לאדמה, שכבר קיים ההההמוווון זמן - אני רק גיליתי אותו עכשיו. קצת מפגרת בחומר. שוק אוכל  נוסף מתוק מתוק ולא ענקי מתחת לאדמה ממש מול סנטרל פארק. Todd English Food Hall - בתחתית של מלון הפלאזה האגדי. על רחוב 59  מכניסה די דרדלה עולים כמה מדרגות ואז יורדים לחלל חמים ונעים עם המון דוכני אוכל שווים וגם מסעדה אחת קצת יותר מסעדתית. מנודלס למאפים ןסטייקים לגבינות ונקניקים. גם המון דברים לקנות הביתה. ממליצה אחרי או לפני שיטוט בשדרה החמישית לראות את קישוטי החג. 
3) סיורי אומנות לילדים. אני האחרונה בערך שגיליתי אותם אבל אם במקרה אתם עוד לא מכירים - מ מ ל י צ ה. יעל פרבר המהמממממת! מדריכת סיורי אומנות לילדים בעיר. לקחה את הילדים לתערוכה מקסימה, הכניסה אותם מרחק נגיעה מהעבודות, יחד עם האוצרת, נגעו, נשמו, זחלו מתחת. החכימו ולמדו בכייף שעה פלוס. אני גרופית!!! ravivberber@gmail.com 


4) בחורף הראשון שלנו בניו יורק, עד שהבנתי מה קורה איתי, הגיע החופש ונאלצתי לתכנן חופשה מקורית בעיר - יענו, תכנון פעילות יומית לנו ולילדים, לכל יום מהחופש כי כמה דורה אפשר כבר לראות (נכון....אם תשאלו את הילדים התשובה שלהם תיהיה שונה משלי). אז כמובן תכננתי, רשמתי, תעדתי - מוזמנים לקבל רעיונות:http://beemasheli.blogspot.com/2012/12/christmas.html

זהו בנתיים....יש עוד המון דברים בעיר עכשיו - סיורי חלונות הראווה על השדרה החמישית, אייס סקטינג בעיר, רוקפלר סנטר עם העץ, ועוד. מאוד תיירותי, לא מקורי אבל ככ יפה וקריסטמסי.

מרי קריסטמס והפי ניו ייר לכולם.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה