יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

ב*&^$# זאת לא מילה גסה

הכל פה מאוד מאוד מתוח.

האויר מתוח, הסטייל מתוח, השיער מאוד מאוד ישר ומתוח וכמובן שגם העור מתוח.

אצל נשות טרייבקה המתוקתקות, אין מצב שלא לצאת מתוחות מהבית. גיהוץ מתוח על הג'ינס במראה המרושל, גיהוץ מתוח על השיער מקלות מקלות וגיהוץ מתוח על העור שגם בגיל 78 וחצי הוא יעמוד חלק חלק כמו טוסיק של תינוק ניו יורקרי, עדיף של סרה ג'סיקה פרקר.

אין כניסה ללא מתוחות לאיזור הזה של העיר. 

ואני, בכל המתח הזה סביבי, שניה אחרי ההשכבה של הקרציות ודקה לפני ההתמוטטות על המיטה (שאפרופרו - מלאה במלא בגדים ממש לא מתוחים) , בדרך למקלחת לנסות להחזיר את עצמי אל בין החיים אחרי עוד יום שיגרתי בבירת ארצות הברית, הלא היא מנהטן. שניה לפני המים הרותחים שקוראים לי אליהם אני עושה את הטעות הגורלית ומעיפה מבט במראה…..כן….טעות, טעינו, טועים. 
קולטת בקצה העין את קצה העפעף הנוזל למטה, את הקמט שנחפר לי לתוך המצח ושניה לפני שערפילי החדר מאיימים להפעיל את גלאי העשן ,שמה לב ל5 כתמי שמש חדשים ששמים את גורבצוב בכיס הקטן. 
נ  ה  ד  ר  !
טוב…בשלב זה המקלחת כבר נשכחה ואני  2 מ"מ מהמראה עושה מסג' רקמות עמוק לעור הפנים כדי לחקור את טיבם של המסילות החדשות שהתגנבו לי לפנים.
אני מותחת, מכווצת, בודקת את הפרופיל, מדליקה את העור ומכבה גם כן, מתאפרת,, מטשטשת וזולגת לסנטר, לצואר, מאחורי האוזניים ומנסה גם לקלוט את העורף במראה בגודל 3 ס"מ רבועים של דורה שליבי שכחה אצלי בחדר.
אני כבר כמעט מרימה ידיים כשגילי עובר בשקט משקט מאחורי  וזורק לחלל האויר, בחזה מנופח כמובן, "יש לך 5000$" 
שנתיים לשיפוצים. 
לשניה וחצי הבטתי בו קצת מופתעת "איך סיטואצית האמבטיה-ערפילים-אני מול המראה בחזייה ותחתונים קשורה לשיפוץ הדירה ולמה שנרצה לשפץ דירה שכורה?" חשבתי……ואז זה היכה בי כמו הקלאצ' עור המשופשף (לא , לא זה שבאוטו….אם עדיין לא הבנתם - תשאלו את בת המין יפה שיושבת לידכם) של מייקל קורס בידה של בלונדינית עצבנית על עקבי 17 אינצ' בשדרה החמישית. 
התיישבתי על קצה האמבטיה ולא ידעתי אם לצחוק, לבכות, לשמוח או לחתום על גט ממש באותו הרגע.
מה????. שאני אשתפץ??? אפילו לא ידעתי מאיפה התחיל לנסות לאכול את הרגע הזה - הצד השמאלי והצד הימני של המח הקטן שלי נכנסו כבר לאוברדרייב (כן, זה כן ממושגי הרכב) ועשן התחיל לצאת לי מהאוזניים:
מצד אחד "הוא" חושב שאני לא מושלמת!!!
מצד שני חשוב לו שאשקיע בעצמי
מצד שלישי הוא רוצה אותי כמו בת 18
מצד רביעי הוא יודע שזה חשוב לי
מצד חמישי הוא כזה שובניסט
מצד שישי תודה באמת שהוא "מרשה" לי 
מצד שביעי אני אשתו  הקטנה  יחפה במטבח (הוא עדיין אופטימי בנושא הזה) שרק מחכה ש"הוא" יזרוק איזה עצם
מצד שמיני בואו נדבר על השיער הגולש שלו (ולא - אני לא מדברת על זה שעל הראש)
מצד תשיעי בואו נהיה כנים - די נחמד יש פירגון  להשקיע במשהו כ"כ שיטחי אבל ש"בא לי"

הדיון הפנימי הזה נמשך אל תוך הלילה אבל לפי חצי האש שיורו מעיני -גילי באותו הלילה התרכבל בפינה הכי חשוכה בבית ועשה קולות של "הצילו"

בבוקר השכם, אחרי אירגון הילדים לבה"ס בשלווה של טרנוסורוס רקס, התייצבתי אצל המומחית לכל דבר שהוא הלוק בניו יורק והיא בנונ שלנט זרקה…."עוד בפולניה היינו 
מתמתחים " ואני משם טסתי למכון השכונתי של היפים והיפות .
אל תדאגו - הסכימו להכניס אותי - הייתי עם כובע בייסבול נמוך נמוך של הניו יורק ניקס, משקפי קאוצ' והטרנינג של טומי הילפיגר…..טוב נו….לא הכניסו אותי מהכניסה הראשית אבל הסכימו שאכנס בשקט בשקט מהסימטה מאחורה.

אחרי תחקור מעמיק וחשוב (מחלות ילדים, באיזה קרם עיניים אני משתמשת בימים האי זוגיים בשבוע, ומס חשבון הבנק שלי), נכנסה לחדר מישהי בין דוקטורית לדוגמנית השער של ספורטס אילוסטרייטד עם ערכת איזמל, מזרקים  ונייר שיוף תעשייתי.ֿ הפשילה שרוולים ואמרה בקול עמוק "אוקי…..של ווי גט סטרסטד? אי סי ווי הב א לוט אוף וורק תודיי….."
אאאאממממממממ ….רגע רגע….מה ? מו? מי?
היא מהר הבינה
שיש לה פה עניין עם בשר טרי (תרתי משמע) ולאט לאט בטון  של מורה של כיתה ג' טיפולית הסבירה לי על נפלאות ה
בוטוקס
פילר
פילינג
דרמהפלנינג
ויברהדרמברייזן
פרקסל
פילינג כימי
לייזר ריטקסטרינג
ועוד ועוד טיפולים שבסופם את נראת כמו מיליון דולר……אבל מכיוון שאנחנו יודעים שמיליון אחד לא ממש מקדם אותנו פה בעיר,  אם  ממש תרצו להשקיע שימו עוד איזה עשירייה ותצאו כמו אנג'לינה ג'ולי רק עם קצת פחות ילדים אבל לא מבטיחים שישר תכירו איזה שיבוט של ברד פיט (אבל בואו נהיה אופטימים).
הקשבתי, חשבתי, בחנתי, חישבתי
והגעתי להרבה תובנות.

בגיל 40 כדי להרגיש טוב עם עצמך בניו יורק, חייבים להתעמל, לשתות הרבה מיים, ללבוש אך ורק מותגי יוקרה, לא לרדת מעקבי 7 אינצ' והכי חשוב -
לנעול את דלת האמבטיה לפני שנכנסים להתקלח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה