יום שני, 24 במרץ 2014

טירונות | סופ"ש לדוגמא

כשמגיע הסופ"ש הילדים שלי לרוב מתחילים לעשות קולות של שטיח ומנסים להתמזג עם הקיר. הם יודעים שהחל מרביעי בערב, אני מתחילה להסתובב כמו אריה בכלוב כשהעיניים שלי מתרוצצות לכל הכיוונים ומחפשות "משהו".

ה"משהו" הזה זה פעילות משפחתית לסופ"ש. whether they like it or not.


"משהו" שיתאים לילדים - מעניין, מפעיל, כייפי, צבעוני, ממריץ והכי חשוב - מעייף.
שיתאים לבעל - מעניין, שלא מפעיל אותו, רגוע, והכי חשוב - עם משהו טעים.
לקטנטונת - נגיש לעגלה, לא כולל מים, ומקום שקט אם צריך לתפוס תנומה או להחליף קקי עסיסי.
 ולי - שהילדים לא יקטרו, שהבעל יהיה מבסוט ובקרבת מקום לעגלת נקניקיות (לא משנה מאיזה שנה).

להמשך:

אז אני מתחילה לחרוש את שני אתרי המכה שלי www.mommypoppins.com, ו timeout nyc.
בו זמנית הילדים מתחילים להזיע והבעל מתחיל עם תירוצים של ישיבת דירקטוריון ש"במקרה" אולי ייתכן שנופלת על שבת ב 12 בבוקר. עלק.

הם יודעים, מה שהם לומדים מהשניה שהם יוצאים לאויר העולם, שסופ"ש רגוע הוא בשביל החלשים. אצלינו - סופ"ש הוא טירונות.
חייב לכלול- אטרקציה, הפעלה, שני אתרים (לפחות), אוכל, נסיעה בכלי רכב כלשהו, וחזרה הביתה על סף עילפון.

אז שבת האחרונה - עניתי על כל הדרישות. במיוחד על "חזרה הביתה על סף עילפון".
וביום ראשון בבוקר, אחרי שבת פעילה, הילדים הרימו דגל לבן, עשו מרד - ולא יצאו מהפיג'מות עד יום שני בבוקר.

לסיכום:
התחלנו בבריינט פארק http://www.bryantpark.org  מיצג סוסים





משם ל ניו מיוזיאון בבאווריhttp://www.newmuseum.org אחד הפייבוריטים שלי - קטן ומפתיע כל פעם מחדש. לא לילדים אבל הפעם הפגיז במשהו לכולם. רק גירגורי הבטן של הבוגר (44 פלוס) הוציאו אותנו משם.




ולסיום - אוכל. איך אפשר בלי. יפנית כבדה ומהממת. http://www.megurestaurants.com



פה גם אני כבר הרמתי דגל לבן.

הולכת להתאושש.

2 תגובות: